Reklamacje i zwroty

 

 Regulamin zwrotów

  1. Przyjmujemy reklamacje i zwroty do 14 dni od odebrania zamówienia. Zwracamy koszty zakupionego produktu i najtańszej wysyłki do danego zamówienia ze sklepu do klienta jeżeli takowa została wybrana.
  2. Każda reklamacja i zwrot MUSI być uzgodniony z firmą (ZAWSZE wysyłamy mail zwrotny do klienta - czas oczekiwania na odpowiedź do 5 dni roboczych). Zwroty bez dołączonego pisma (wzór w punkcie 12) nie będą przyjmowane. 
  3. Przyjmujemy zwrot produktów TYLKO za pośrednictwem przesyłki rejestrowanej, za którą sklep nie zwraca poniesionych kosztów.
  4. Towar musi zostać zwrócony w takim stanie w jakim został zakupiony. Jeśli został zakupiony towar nowy z metką - metka nie może zostać oderwana od produktu.
  5. W paczce razem ze zwracanym towarem należy przesłać do firmy otrzymany paragon a także  pismo, w którym jest opisany zwrot i dane umożliwiające zwrot wpłaconej kwoty (imię, nazwisko, adres, numer konta bankowego).
  6. Adres do zwrotów: Roxana Słomiany, ul. Zawiszy Czarnego 4/113, 40-872 Katowice
  7. Jeżeli zamówienie było objęte promocją lub dodawane były gratisy ze względu na zamówienie na kwotę powyżej, której ona obowiązuje, a po zwrocie kwota zamówienia ulega obniżeniu poprzez co nie jest już zamówienie objęte promocją należy zwrócić także gratisy w nienaruszonym stanie lub odjęte zostaną rabaty na pozostałą część zamówienia.
  8. Firma nie odbiera paczek wysłanych za pobraniem
  9. Paczkę należy wysłać do 5 dni od poinformowania sklepu o chęci zwrotu w innym przypadku zwrot nie będzie uznany.
  10. Reklamacjom i zwrotom nie podlegają produkty wykonane na zamówienie np. bryczesy z haftem czy czaprak z kryształkami.
  11. Czas odpowiedzi na zwrot lub reklamację to 14 dni od daty odebrania paczki przez firmę.
  12. W ciągu 14 dni od dnia odebrania przez sklep paczki sklep zwraca pieniądze za zamówienie
  13. Dodatkowo konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
  14. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
  15. Wzór pisma zwrotu
Imię nazwisko...........
data złożenia zamówienia..............
Niniejszym informuję, iż chciałabym/chciałbym zwrócić/wymienić zakupiony sprzęt w sklepie.
Zwrot kwoty za zakup proszę odesłać na konto:................

 

Jeżeli przedmiot posiada wady, które nie zostały przez nas dostrzeżone i opisane, proszę o kontakt.
Proszę zwrócić uwagę na fakt, iż prezentujemy dużą ilość zdjęć, jak i szczegółowe wymiary sprzedawanego towaru aby uniknąć nieporozumień. W ciągu jednego dnia dodajemy ok. 100 sztuk towaru, które są trzykrotnie przez nas sprawdzane.
Jesteśmy świadomi jakichkolwiek wad i opisujemy je rzetelnie. 
Nigdy nie sprzedajemy wadliwego towaru świadomie jako towar bez wad.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl