Regulamin zwrotów
- Przyjmujemy reklamacje i zwroty do 14 dni od odebrania zamówienia. Zwracamy koszty zakupionego produktu i najtańszej wysyłki do danego zamówienia ze sklepu do klienta jeżeli takowa została wybrana. Będą musieli Państwo ponieść koszty zwrotu rzeczy
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Straw horses sklep jeździecki, ul. Zawiszy Czarnego 4, 40-872 Katowice, Tel.: 881 228 720, Mail: sklep@strawhorses.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy.
- Każda reklamacja i zwrot MUSI być uzgodniony z firmą (ZAWSZE wysyłamy mail zwrotny do klienta - czas oczekiwania na odpowiedź do 5 dni roboczych). Zwroty bez dołączonego pisma (wzór w punkcie 12) nie będą przyjmowane.
- Przyjmujemy zwrot produktów TYLKO za pośrednictwem przesyłki rejestrowanej, za którą sklep nie zwraca poniesionych kosztów.
- Towar musi zostać zwrócony w takim stanie w jakim został zakupiony. Jeśli został zakupiony towar nowy z metką - metka nie może zostać oderwana od produktu.
- W paczce razem ze zwracanym towarem należy przesłać do firmy otrzymany paragon a także pismo, w którym jest opisany zwrot i dane umożliwiające zwrot wpłaconej kwoty (imię, nazwisko, adres, numer konta bankowego).
- Adres do zwrotów: Roxana Słomiany, ul. Zawiszy Czarnego 4/113, 40-872 Katowice
- Jeżeli zamówienie było objęte promocją lub dodawane były gratisy ze względu na zamówienie na kwotę powyżej, której ona obowiązuje, a po zwrocie kwota zamówienia ulega obniżeniu poprzez co nie jest już zamówienie objęte promocją należy zwrócić także gratisy w nienaruszonym stanie lub odjęte zostaną rabaty na pozostałą część zamówienia.
- Firma nie odbiera paczek wysłanych za pobraniem
- zwroty wysyłają Państwo na swój koszt przesylką rejestrowaną (koszt ok 12zł)
- Paczkę należy wysłać do 14 dni od poinformowania sklepu o chęci zwrotu w innym przypadku zwrot nie będzie uznany.
- Reklamacjom i zwrotom nie podlegają produkty wykonane na zamówienie np. bryczesy z haftem czy czaprak z kryształkami.
- Zwrotom nie podlegają towary zakupione na rachunek/fakturę. Towary zakupione na paragon mają możliwość zwrotów i wymian
- Czas odpowiedzi na zwrot lub reklamację to 14 dni od daty odebrania paczki przez firmę.
- W ciągu 14 dni od dnia odebrania przez sklep paczki sklep zwraca pieniądze za zamówienie
- Dodatkowo konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- Od dnia 01.01.2021 prawo do odstąpienia od umowy przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Proszę wpisać Państwa nazwisko, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, Państwa numer telefonu, numer faksu i adres e-mail) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy
- Jeśli dokonuja Państwo zakupu Procedura reklamacyjna dla przedsiębiorców dokonującemu zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego
- Wzór pisma zwrotu
Jeżeli przedmiot posiada wady, które nie zostały przez nas dostrzeżone i opisane, proszę o kontakt.
Proszę zwrócić uwagę na fakt, iż prezentujemy dużą ilość zdjęć, jak i szczegółowe wymiary sprzedawanego towaru aby uniknąć nieporozumień. W ciągu jednego dnia dodajemy ok. 100 sztuk towaru, które są trzykrotnie przez nas sprawdzane.
Jesteśmy świadomi jakichkolwiek wad i opisujemy je rzetelnie.
Nigdy nie sprzedajemy wadliwego towaru świadomie jako towar bez wad.