Reklamacje i zwroty

Regulamin zwrotów

    1. Przyjmujemy reklamacje i zwroty do 14 dni od odebrania zamówienia. Zwracamy koszty zakupionego produktu i najtańszej wysyłki do danego zamówienia ze sklepu do klienta jeżeli takowa została wybrana.
    2. Każda reklamacja i zwrot MUSI być uzgodniony z firmą (ZAWSZE wysyłamy mail zwrotny do klienta - czas oczekiwania na odpowiedź do 5 dni roboczych). Zwroty bez dołączonego pisma (wzór w punkcie 12) nie będą przyjmowane.
    3. Przyjmujemy zwrot produktów TYLKO za pośrednictwem przesyłki rejestrowanej.
    4. Towar musi zostać zwrócony w takim stanie w jakim został zakupiony. Jeśli został zakupiony towar nowy z metką - metka nie może zostać oderwana od produktu.
    5. W paczce razem ze zwracanym towarem należy przesłać do firmy otrzymany paragon a także  pismo, w którym jest opisany zwrot i dane umożliwiające zwrot wpłaconej kwoty (imię, nazwisko, adres, numer konta bankowego).
    6. Adres do zwrotów: Roxana Słomiany, ul. Zawiszy Czarnego 4/113, 40-872 Katowice
    7. Jeżeli zamówienie było objęte promocją lub dodawane były gratisy ze względu na zamówienie na kwotę powyżej, której ona obowiązuje, a po zwrocie kwota zamówienia ulega obniżeniu poprzez co nie jest już zamówienie objęte promocją należy zwrócić także gratisy w nienaruszonym stanie lub odjęte zostaną rabaty na pozostałą część zamówienia.
    8. Firma nie odbiera paczek wysłanych za pobraniem
    9. Paczkę należy wysłać do 5 dni od poinformowania sklepu o chęci zwrotu w innym przypadku zwrot nie będzie uznany.
    10. Reklamacjom i zwrotom nie podlegają produkty wykonane na zamówienie np. bryczesy z haftem czy czaprak z kryształkami.
    11. Czas odpowiedzi na zwrot lub reklamację to 14 dni od daty odebrania paczki przez firmę.
    12. Wzór pisma zwrotu
    Imię nazwisko...........
    data złożenia zamówienia.............. numer zamówienia:....
    Niniejszym informuję, iż chciałabym/chciałbym zwrócić/wymienić zakupiony sprzęt w sklepie.
    Zwrot kwoty za zakup proszę odesłać na konto:................

 

Jeżeli przedmiot posiada wady, które nie zostały przez nas dostrzeżone i opisane, proszę o kontakt.
Proszę zwrócić uwagę na fakt, iż prezentujemy dużą ilość zdjęć, jak i szczegółowe wymiary sprzedawanego towaru aby uniknąć nieporozumień. W ciągu jednego dnia dodajemy ok. 100 sztuk towaru, które są trzykrotnie przez nas sprawdzane.
Jesteśmy świadomi jakichkolwiek wad i opisujemy je rzetelnie. 
Nigdy nie sprzedajemy wadliwego towaru świadomie jako towar bez wad.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl