Regulamin sklepu internetowego strawhorses.pl
1. Dane sklepu jeździeckiego Straw horses
Straw horses sp. z o.o.
NIP: 6342845666
REGON 362387808
KRS: 0000583574
wpisana do rejestru: KRAJOWY REJESTR SĄDOWY
Organ: MINISTER PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I TECHNOLOGII.
ul. Zawiszy Czarnego 4
40-872 Katowice.
W systemie BDO został zarejestrowany podmiot pod numerem rejestrowym:
000408846
Nazwa organu prowadzącego rejestr, do którego wpisana jest firma (SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Kapitał zakładowy 5000zł
2. Kontakt
Pn. - pt. 10.00-19.00
Tel.: 881 228 720
Mail: sklep@strawhorses.pl
3. Wysyłka i dostawa
Wysyłka do 2 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty. W przypadku zamówień wysyłanych za pobraniem do 2 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia.
4. Sposoby płatności w sklepie internetowym
Płatność przelewem na konto:
Straw horses sklep jeździecki
ul. Zawiszy Czarnego 4
40-872 Katowice
ING Bank Śląski
61 1050 1214 1000 0090 3070 0174
Brak stwierdzenia wpłaty po 10 dniach od złożenia zamówienia powoduje jego anulowanie.
Sklep wysyła również zamówiony towar za pobraniem (zapłata przy odbiorze paczki).
Istnieje także możliwość dokonania płatności przelewem za pośrednictwem tzw. szybkich płatności elektronicznych
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest ing
5. Dostępność produktów
Nasze produkty są niepowtarzalne, najczęściej oferujemy tylko 1 sztukę.
Oferta jest cały czas aktualizowana.
Jeśli chcesz być informowany o nowych dostawach i promocjach zapisz się do naszego newslettera.
Jeżeli nie wyświetla się koszyk umożliwiający zakup produktu oznacza to, że produkt został już kupiony.
6. Faktury i paragony
W chwili obecnej wwystawiamy faktury vat
7. Dostawa i sposoby płatności
UWAGA! Wysyłkę batów i palcatów, smaczków w pudełkach oraz produktów płynnych realizujemy tylko za pośrednictwem kuriera!
Dostawa zakupów powyżej 200zł GRATIS.
Wysyłka do 2 dni roboczych.
Wysyłka tylko na terenie Polski.
Za zwrot nieodebranej przesyłki płaci zamawiający - w zależności od formy wysyłki jest to koszt 10-25zł.
Każde złożone zamówienie za pobraniem jest potwierdzane telefonicznie przez sklep. W przypadku braku kontaktu po 7 dniach zamówienie zostaje anulowane.
Za pośrednictwem paczkomatów nie wysyłamy wszelkiego rodzaju płynów, szamponów, smarów, mydeł itp.
9.Gwarancja
Udzielamy gwarancji tylko na nowe towary firm Fair Play, Harry's horse, Horsenjoy,York,BUTDAM a także Kerbl, Api, Start, Covaliero
10. Regulamin zwrotów
- Przyjmujemy reklamacje i zwroty do 14 dni od odebrania zamówienia. Zwracamy koszty zakupionego produktu i najtańszej wysyłki do danego zamówienia ze sklepu do klienta jeżeli takowa została wybrana. Będą musieli Państwo ponieść koszty zwrotu rzeczy"
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Straw horses sklep jeździecki, ul. Zawiszy Czarnego 4, 40-872 Katowice, Tel.: 881 228 720, Mail: sklep@strawhorses.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy.
- Każda reklamacja i zwrot MUSI być uzgodniony z firmą (ZAWSZE wysyłamy mail zwrotny do klienta - czas oczekiwania na odpowiedź do 5 dni roboczych). Zwroty bez dołączonego pisma (wzór w punkcie 12) nie będą przyjmowane.
- Przyjmujemy zwrot produktów TYLKO za pośrednictwem przesyłki rejestrowanej, za którą sklep nie zwraca poniesionych kosztów.
- Towar musi zostać zwrócony w takim stanie w jakim został zakupiony. Jeśli został zakupiony towar nowy z metką - metka nie może zostać oderwana od produktu.
- W paczce razem ze zwracanym towarem należy przesłać do firmy otrzymany paragon a także pismo, w którym jest opisany zwrot i dane umożliwiające zwrot wpłaconej kwoty (imię, nazwisko, adres, numer konta bankowego).
- Adres do zwrotów: Roxana Słomiany, ul. Zawiszy Czarnego 4/114, 40-872 Katowice
- Jeżeli zamówienie było objęte promocją lub dodawane były gratisy ze względu na zamówienie na kwotę powyżej, której ona obowiązuje, a po zwrocie kwota zamówienia ulega obniżeniu poprzez co nie jest już zamówienie objęte promocją należy zwrócić także gratisy w nienaruszonym stanie lub odjęte zostaną rabaty na pozostałą część zamówienia.
- Firma nie odbiera paczek wysłanych za pobraniem
- zwroty wysyłają Państwo na swój koszt przesylką rejestrowaną (koszt ok 12zł)
- Paczkę należy wysłać do 14 dni od poinformowania sklepu o chęci zwrotu w innym przypadku zwrot nie będzie uznany.
- Reklamacjom i zwrotom nie podlegają produkty wykonane na zamówienie np. bryczesy z haftem czy czaprak z kryształkami.
- Zwrotom nie podlegają towary zakupione na rachunek. Towary zakupione na paragon mają możliwość zwrotów i wymian
- Czas odpowiedzi na zwrot lub reklamację to 14 dni od daty odebrania paczki przez firmę.
- W ciągu 14 dni od dnia odebrania przez sklep paczki sklep zwraca pieniądze za zamówienie
- Dodatkowo konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- Od dnia 01.01.2021 prawo do odstąpienia od umowy przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Proszę wpisać Państwa nazwisko, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, Państwa numer telefonu, numer faksu i adres e-mail) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy.
- Wzór pisma zwrotu
1. Polityka prywatności
1. Polityka prywatności przedstawia zasady informujące użytkowników sklepu o aspektach pozyskiwania, przetwarzania i zabezpieczenia danych osobowych w ramach serwisu.
2. Podstawą prawną Polityki Prywatności jest Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.).
3. Administratorem danych jest Straw horses sp zoo ul. Zawiszy Czarnego 4 40-872 Katowice.
4. Dane są wykorzystywane wyłącznie do realizacji zamówień, wysyłania newslettera oraz obsługi zwrotów i reklamacji.
5. Firma korzysta z bezpiecznego szyfrowanego połączenie SSL.
6. Dane klientów nie są przekazywane osobom trzecim.
6. Każdy użytkownik, który udzielił informacji o danych osobowych, ma prawo dostępu do zapisanych treści, poprawiania ich, aktualizacji, uzupełniania, żądania zaprzestania przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy o ochronie danych osobowych. Możliwość składania żądania z zakresu informacji o danych, lub ich przetwarzania, w formie elektronicznej poprzez prośbę wysłaną na maila sklep@strawhorses.pl
7. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies.
8. Administrator, za pośrednictwem Serwisu oraz innych form komunikacji zbiera i przetwarza poniżej wyszczególnione dane osobowe Użytkowników przekazywane podczas procesów rejestracji w Serwisie:
imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, IP, Messenger platform.
9. Przetwarzanie Państwa danych osobowych pozwala nam na świadczenie usług m.in. utrzymanie Państwa konta, realizowania zamówień, kontakt związany z wykonaniem umowy, a także przesyłanie informacji marketingowych (w tym newslettera).
10.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy oraz na czas zgodny z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem przedawnienia roszczeń oraz zobowiązań podatkowych. Dane osobowe na przetwarzanie, których wyrazili Państwo zgodę będą przechowywane do czasu cofnięcia przez Państwa zgody.
11. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
12. Wszystkie grafiki, zdjęcia, teksty oraz same strony www. podlegają ochronie prawnej na mocy ustawy o prawie autorskim. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 [Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.]) Używanie ich w jakikolwiek sposób, a w szczególności kopiowanie zdjęć, opisów oraz stron informacyjnych bez uprzedniego, pisemnego zezwolenia wydanego przez Straw horses jest zabronione i może spowodować pociągnięcie do odpowiedzialności cywilnej i karnej.
13. W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).
14. sklep nie profiluje danych osobowych
2. Informacje o formularzach
1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika i przechowuje do końca istnienia firmy lub zmiany serwisu strony internetowej.
2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP, numer messengera przy rejestracji przez Facebooka)
3. Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej, niż za zgodą użytkownika.
4. Dane podane w formularzu mogą stanowić zbiór potencjalnych klientów, zarejestrowany przez Operatora Serwisu w rejestrze prowadzonym przez Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
5. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego.
6. Dane podane w formularzach mogą być przekazane podmiotom technicznie realizującym niektóre usługi – w szczególności dotyczy to przekazywania informacji o posiadaczu rejestrowanej domeny do podmiotów będących operatorami domen internetowych, serwisów obsługujących płatności, wysyłki lub też innych podmiotów, z którymi Operator Serwisu w tym zakresie współpracuje.
3. Udostępnianie danych
1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.
2. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby.
3. Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.
4. Dane Klienta zostaną przekazane firmie R2G obsługującej wysyłki lub Blue Media obsługującej płatności elektroniczne. W takich przypadkach ilość przekazywanych danych ograniczona jest do wymaganego minimum.
Centrala Poczty Polskiej S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
InPost S.A.
ul. Wielicka 28
BUSINESS PARK Budynek B
30-552 Kraków
4. Twoje prawa:
Przysługuje Ci:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii składając prośbę na maila sklep@strawhorses.pl
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych
3. prawo do usunięcia danych.Jeżeli Twoim zdaniem nie ma podstaw do tego, abyśmy przetwarzali Twoje dane, możesz zażądać, abyśmy je usunęli.
4. ograniczenia przetwarzania danych
5. do wniesienia skargi związanej z przetwarzaniem danych osobowych do organu nadzorczego.
14. Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców (B2B)
- Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi wobec Klienta, będącego Przedsiębiorcą zostaje wyłączona.
- Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Przedsiębiorcą w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
- W wypadku Klientów , będących Przedsiębiorcami, Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Z chwilą wydania przez Sprzedawcę towaru przewoźnikowi przechodzą na Klienta będącego Przedsiębiorcą korzyści i ciężary związane z towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
15. Prawa przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.
Ochronie konsumenckiej podlegają osoby prowadzące działalność gospodarczą, które zawierają transakcje bezpośrednio związane z ich działalnością gospodarczą. Ochrona konsumencka przysługuje jednak jedynie w przypadku, gdy zakup nie ma charakteru zawodowego. O tym, czy konkretny zakup ma taki właśnie charakter, decyduje zaś przedmiot wykonywanej działalności gospodarczej widniejący w CEIDG.
16. Procedura reklamacyjna obowiązująca w sklepie uwzględniająca uprawnienia dotyczące rękojmi przysługujące przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością.
Konsument będący również jako przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością , na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
17
STRAW HORSES sp zoo ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta za brak zgodności Towaru z umową sprzedaży istniejący w chwili jego doręczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od momentu wydania lub upływu minimalnej trwałości Towaru.
Dodatkowo, aby wyjaśnić pojęcie „Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta”, sugerujemy dodać poniższą regułkę do sekcji „Definicje”.
Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – Klient będący osobą fizyczną zawierającą Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tego Przedsiębiorcy zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.